Producatori

Important!

Pentru a beneficia de reducerile SuperHainute trebuie sa va inregistrati. SuperHainute.ro.

Daca intampinati dificultati nu ezitati sa ne contactati!

Spor la cumparaturi!



Avantajele crearii unui cont pe SuperHainute.ro

Crearea unui cont ofera o serie de beneficii. In primul rand, puteti comanda mai usor, puteti vizualiza stadiile de procesare a comenzilor dumneavoastra in sectiunea "Contul meu" - Istoricul comenzilor si puteti consulta si pastra o lista de “Produse Favorite”. Beneficiati de transport gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 180 RON. Va puteti salva mai multe adrese de livrare si puteti intra in contact cu noi trimitandu-ne mesaje, astfel incat noi sa va reperam mai eficient si sa va solutionam cu promptitudine eventualele probleme. Totodata, aveti posibilitatea de a va abona la newsletter pentru a fi la curent cu toate ofertele si campaniile promotionale derulate online pe www.SuperHainute.ro.

Cum imi fac un cont de client pe SuperHainute.ro?

Informatiile solicitate la crearea unui cont sunt urmatoarele:
 
 - Nume si prenume

 - Adresa de e-mail

 - Parola

 - Varsta si sex

 - Adresa

Cum folosesc Voucherul pe Superhainute.ro?

Puteti vizualiza voucherele active de pe site-ul www.SuperHainute.ro in sectiunea Contul meu - Vouchere.
Dupa ce ati adaugat in cosul de cumparaturi toate produsele pe care doriti sa le achizitionati, aveti posibilitatea de a selecta si voucherul sau voucherele active pe care doriti sa le folositi. Lista voucherelor active se afla in partea de jos a paginii cosului de cumparaturi.

 

Confidentialitatea datelor

S.C. SUPER HAINUTE DISTRIBUTION S.R.L. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal la nr. ………….

Respectam confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora catre terti fara o notificarea prealabila.

Conform cerintelor Legii nr. 677 / 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, precum si ale Legii nr. 506 / 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice,  S.C. SUPER HAINUTE DISTRIBUTION S.R.L. are obligatia de a administra, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, despre un membru al familiei dumneavoastra sau despre o alta persoana. Scopul principal al colectarii datelor cu caracter personal este desfasurarea in bune conditii a livrarii produselor comandate si a incasarii contravalorii acestora, intocmirea de statistici pentru imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor site-ului nostru si trimiterea de buletine informative (newsletter).  

Conform Legii nr. 677 / 2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti sa ne trimiteti prin posta, pe adresa societatii noastre, o cerere scrisa, datata si semnata.

Produse favorite

Aveti posibilitatea de a pastra in contul dumneavoastra o lista cu produsele preferate, in cazul in care sunteti utilizator inregistrat. Puteti selecta un produs ca favorit in momentul in care il vizualizati in detaliile produsului si il plasati in cosul de cumparaturi (pictograma). Puteti accesa oricand lista produselor favorite dand click pe pictograma din partea dreapta sus a paginii, pozitionata sub cosul de cumparaturi. Produsele din lista dumneavoastra de preferinte pot fi oricand sterse, fie intrand in sectiunea Produse Favorite din Contul meu, fie dand click direct pe pictograma.(in curand...)

Pretul produselor. Cand si cum modificam preturile pe Superhainute.ro?

Ne rezervam dreptul de a modifica pretul produselor fara o notificare prealabila. Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin telefon sau prin e-mail.

Preturile afisate pe site sunt finale, nu au costuri ascunse si includ toate taxele.

Pentru a veni in intampinarea nevoilor si dorintelor dumneavoastra, cautam in permanenta produse care sa aiba un raport calitate-pret cat mai bun fiindca un pret accesibil reprezinta un obiectiv foarte important pentru un site ca al nostru, al carui slogan este SuperHainute la SuperPreturi.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Produsele tip Outlet sunt produse noi tip ”ex- chainstore” a caror eticheta a fost modificata, respectiv etichetele de brand au fost acoperite, taiate sau indepartate pentru a preveni restituirea produselor catre magazine.

Certificatele de garantie sunt emise de catre SuperHainute.

Comanda

Cum comand pe Superhainute.ro?

Pasul 1
Navigati prin site si selectati articolele pe care doriti sa le achizitionati. Pentru a face acest lucru trebuie sa vizualizati pagina de detalii a unui produs, sa alegeti marimea, culoarea si cantitatea produsului dorit si sa apasati butonul "Adauga in cos".

Pasul 2
Dupa selectarea tuturor produselor pe care doriti sa le achizitionati, accesati butonul "Plaseaza comanda" (chech out).
Introduceti datele dumneavoastra de logn/inregistrare. Nu uitati sa introduceti codul cuponului de reducere. Inainte de plasarea comenzii, va rugam sa verificati daca numarul de telefon, adresa de livrare si adresa de facturare sunt corecte.

Dupa verificarea datelor, pentru a merge mai departe, bifati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile SuperHainute si accesati "Verificare comanda" apoi selectati curierul si modalitatea de plata.

Pasul 3
Dupa vizualizarea articolelor adaugate in cosul de cumparaturi, accesati butonul "Finalizare comanda" si ”Confirmare comanda" !

Spor la cumparaturi cu SuperHainute.ro!

Informatii legate de comanda

In contul dumneavoastra puteti urmari stadiul in care se afla o comanda in intervalul de la plasare pana la livrare.

Urmarire stadiu comanda:

Plasata - vei receptiona un e-mail de initializare comanda
Acceptata de operator - comanda ta a fost preluata in vederea pregatirii
Verificata - comanda a fost finalizata in vederea livrarii. A fost expediat catre tine un e-mail de confirmare a comenzii in care poti vizualiza produsele ce urmeaza a-ti fi livrate si statusul comenzii sau comanda a fost verificata telefonic.
In curs de livrare - comanda a fost preluata de curier
Livrata la client - comanda a fost livrata la adresa specificata.

Pot face modificari in comanda mea pe Superhainute.ro?

O data ce o comanda a fost plasata, nu mai exista posibilitatea de a o schimba.
Nu se pot modifica marimea si culoarea produselor si nici nu se poate adauga un articol nou.
Datele personale pot fi modificate prin solicitare telefonica sau scrisa pe e-mail, atat timp cat comanda dumneavoastra are status "Plasata" sau "Acceptata de operator".
In cazul in care ati omis sa adaugati un produs in comanda, plasati o noua comanda, pe care puteti sa o uniti cu comanda anterioara aflata in statusul "Plasata".

Pot cumula mai multe comenzi pe Superhainute.ro?

Aveti posibilitatea de a cumula o comanda in curs cu alte comenzi aflate in statusul "Plasate", trimitand un e-mail la adresa infoi@SuperHainute.ro. 
Comenzile plasate cu voucher de discount sau numeric nu pot fi cumulate cu alte comenzi.

Cum anulez comanda pe Superhainute.ro?

Puteti anula comanda direct din contul dumneavoastra sau din e-mailul de initializare comanda.
In cazul in care comanda a fost preluata de operator, anularea ei poate fi facuta doar trimitand un e-mail la adresa info@SuperHainute.ro.

Cum platesc pe Superhainute.ro?

Puteti efectua plata comenzii in mai multe moduri:

1. Plata online prin card bancar, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

2. Plata numerar la livrarea coletului.
Comanda se achita integral, in lei, in momentul livrarii coletului de catre reprezentantul firmei de curierat rapid - plata RAMBURS.

 

Cat imi sunt pastrate produsele in cos pe Superhainute.ro?

Selectarea si plasarea produselor  in cosul de cumparaturi nu echivaleaza cu rezervarea acestora. Astfel, desi este disponibil la momentul selectiei , produsul poate deveni indisponibil in momentul finalizarii comenzii, daca a trecut un interval de timp oarecare intre selectie si finalizarea comenzii. Rezervarea produselor se realizeaza numai dupa finalizarea comenzii, respectiv dupa primirea email-ului de confirmare a comenzii. Produsle sunt pastrate in cosul de cumparaturi pana la parasirea site-ului superhainute.ro.

Cum folosesc Voucherul pe Superhainute.ro?

Puteti vizualiza voucherele active in sectiunea Contul meu - Vouchere.
Dupa ce ati adaugat in cosul de cumparaturi toate produsele pe care doriti sa le achizitionati, aveti posibilitatea de a selecta si voucherul sau voucherele active pe care doriti sa le folositi. Lista voucherelor active se afla in partea de jos a paginii cosului de cumparaturi.

La emiterea voucherului veti primi un e-mail cu informatii detaliate privind modalitatea de utilizare si valabilitatea.

De ce nu mi se proceseaza comenzile pe Superhainute.ro?

In cazul in care ati returnat mai mult de 20% din contravaloarea comenzilor sau ati refuzat livrarile si nu am reusit sa ajungem la un acord amiabil, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre dumneavoastra. Pentru a putea beneficia din nou de aceste servicii, va rugam sa ne contactati.

Livrare

Primirea comenzii

Comanda va fi livrata prin curierat rapid, DOAR prin intermediul firmelor de curierat agreate, la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.
Pentru a urmari stadiul comenzii dumneavoastra, accesati site-ul curierului ales, utilizand serviciul de tracking impreuna cu numarul de AWB furnizat.

La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, va rugam sa il refuzati si sa contactati in cel mai scurt timp posibil departamentul Relatii Clienti, trimitand un e-mail la adresa info@SuperHainute.ro.
Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dumneavoastra va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul SuperHainute.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de un an.

Termen de livrare comanda pe Superhainute.ro

Comanda dumneavoastra va fi livrata in cel mai scurt timp posibil, termenul in care o vom preda firmei de curierat fiind de maxim 48 de ore. 

Daca nu am primit comanda

In cazul in care termenul de 15 zile lucratoare de la plasarea comenzii dumneavoastra a fost depasit, va stam la dispozitie pentru a va oferi raspusuri cu privire la statusul acesteia. Inainte de a ne contacta va recomandam:

- sa va asigurati ca nu ati primit o avizare de la firma de curierat, intreband membri familiei sau vecinii. Daca descoperiti ca s-a facut deja o incercare de livrare, va rugam sa contactati firma de curierat pentru a stabili detaliile unei noi livrari.
IMPORTANT: Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dumneavoastra va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul SuperHainute.
-sa va logati in contul dumneavoastra si sa verificati inca o data daca adresa de livrare si datele de contact specificate pentru aceasta comanda sunt corecte.
-sa verificati daca exista un comunicat oficial SuperHainute, pe blog sau pe Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de livrare.

Cum procedez daca am primit un produs defect / in minus / in plus / colet deteriorat / marime gresita, etc. ?

Daca ati constatat ca in coletul dumneavoastra exista un produs pe care nu l-ati comandat si care nu figureaza pe factura, va rugam sa contactati departamentul de relatii cu clientii.  Considerati produsul in plus un cadou din partea SuperHainute.

Am primit un produs in minus
Intr-o astfel de situatie, ne cerem scuze pentru inconvenient si va stam la dispozitie pentru a solutiona problema. Contactati-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, iar noi vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maxim 48 de ore.
Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de ore de la livrarea comenzii nu vor fi luate in considerare.

Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele SuperHainute trec prin mai multe filtre de verificare, insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Va asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs care nu corespunde din punct de vedere calitativ.
Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunicati comanda si codul produsului care prezinta vreun defect, precum si sa ne descrieti defectul respectiv.
Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.

Am primit un produs masura gresita

Ati primit o alta masura decat cea pe care ati comandat-o dumneavoastra? Va stam la dispozitie pentru a remedia aceasta problema. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati in termen de 48 de ore de la livrarea coletului si sa ne comunicati comanda si codul produsului.

Am primit o avizare de la curier. Cum procedez?

In cazul in care ati primit o avizare prin care sunteti anuntat ca s-a incerat fara succes livrarea coletului dumneavoastra, trebuie sa contactati firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare.

Care este programul de livrare a comenzilor de la Superhainute.ro?

Livrarea se face de luni pana vineri, intre orele 9:30-17.30, iar daca in acest interval nu sunteti la domiciliu, va rugam sa specificati o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

Cat costa transportul?

TRANSPORTUL GRATUIT.www.superhainute.ro Transport gratuit

Petru comenzile ce depasesc 180,00 Ron, www.SuperHainute.ro asigura transportul gratuit in zona de tarifare standard a companiei de curierat.
Pentru comenzile cu valoare mai mica de 180 RON taxa de transport este de 15,00 RON si se va cumula cu valoarea produselor comandate, intreaga suma fiind achitata in momentul platii online sau la livrare, in cazul in care ati optat pentru plata ramburs.

Retur

Cum returnez?

Produsele se pot returna doar prin intermediul firmelor de curierat partenere, iar cheltuielile aferente transportului vor fi suportate de catre dumneavoastra.

Completati si transmiteti formularul de retur de pe site, asteaptati confirmarea primirii acestuia, iar firma de curierat va veni sa ridice produsul sau produsele returnate. Este foarte important ca pe exteriorul coletului sa atasati Id-ul de retur lizibil si sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la plasarea comenzii, termenul incluzand si timpul de tranzit catre SuperHainute.

Din pacate, coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate VOR FI REFUZATE. 

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. 130 / 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile lucratoare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii de retur sau la emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost receptionat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si cu documentele care l-au insotit), folosind acelasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces-verbal in care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri. In cazul in care pentru un cont de client se returneaza anual mai mult de 20% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre clientul respectiv fara o notificare prealabila. Returul poate fi  refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, daca un client a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat.

Atat costul transportului returului catre Superhainute.ro, cat si costul transportului inapoi catre comparator in cazul unui refuz se va face pe cheltuiala cumparatorului.

Cat timp am la dispozitie pentru retur?

Aveti la dispozitie 10 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii pentru a inregistra o cerere de retur. Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.

Trebuie sa va asigurati ca returul dumneavoastra va ajunge la SuperHainute in maxim 10 zile calendaristice de la plasarea cererii. Coletele care depasesc acest termen vor fi refuzate. Recomandarea noastra este sa trimiteti returul in maxim 5 zile de la plasarea acestuia, pentru a lua in calcul timpul de tranzit catre sediul SuperHainute.

Cum anunt intentia de a returna

1.Va autentificati cu numele de utilizator si parola si intrati in contul dumneavoastra
2.Accesati Cereri retur
3.Creati o Cerere de retur
4.Selectati comanda din care doriti sa returnati produsul / produsele
5.Introduceti datele necesare returnarii contravalorii achitate
6.Selectati cantitatea produselor returnate
7.Creati cererea -> Finalizati cererea
8.Printati eticheta sau id-ul de retur primite.

Cum primesc banii?

1.Transfer bancar

Valoarea produselor returnate va fi restituita in contul dumneavoastra bancar prin ordin de plata in termen de 30 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si integritatii acestora de catre operatorii nostri.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie specificate clar urmatoarele: numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a facut comanda!).
Putem realiza transferul si in contul dumneavoastra de card (Nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia!).

2. Voucher de compensare cu contravaloarea produselor returnate (in curand!)

In cat timp primesc contravaloarea returului?

Contravaloarea produselor returnate va fi transferata in contul dumneavoastra in maxim 30 zile lucratoare de la procesarea returului.

Returul meu a ajuns la SuperHainute?

Vom confirma primirirea returului dumneavoastra prin intermediul unui e-mail care va contine toate produsele receptionate la primirea coletului. De asemenea, puteti verifica statusul returului trimis in contul dumneavoastra, in sectiunea Retururi. Daca returul plasat de catre dumneavoastra are status "Receptionat", acesta a ajuns la sediul SuperHainute si urmeaza sa primiti contravaloarea produselor.

Retur confirmat partial

In cazul in care constatati ca exista diferente intre produsele confirmate in e-mailul pe care l-ati primit de la SuperHainute si produsele trimise efectiv in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in maxim 48 de ore.

Din pacate, reclamatiile ulterioare termenului de 48 de ore de la primirea confirmarii returului, NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE.

Pot sa returnez dintr-o comanda pentru care am folosit voucher valoric / discount?

Produsele provenite din comenzi pentru care au fost folosite vouchere de discount procentual, POT FI RETURNATE.
Produsele provenite din comenzi pentru care au fost folosite vouchere valorice obtinute in urma efecturarii unui retur POT FI RETURNATE.

 

Am primit incorect contravaloarea produsului returnat. Ce pot face?

Daca suma primita in urma returului efectuat nu este corecta, va rugam sa va adresati in cel mai scurt timp departamentului de relatii cu clientii. Vom reveni cu un raspuns in maxim 30 zile lucratoare de la inregistrarea sesizarii dumneavoastra.

De ce nu am primit contravaloarea returului?

In cazul in care nu ati primit contravaloarea produselor in termen de 30 zile lucratoare de la primirea confirmarii de retur, va stam la dipozitie pentru a va oferi raspusuri cu privire la statusul acestuia. Inainte de a ne contacta va recomandam:

-sa va logati in contul dumneavoastra si sa verificati inca o data daca datele completate pentru efectuarea platii sunt corecte (cont bancar, CNP)
-sa verificati daca exista un comunicat oficial SuperHainute pe site, pe blog sau pe Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de plata.
IMPORTANT: Nu suntem responsabili pentru intarzierile datorate informatiilor de plata incomplete / incorecte oferite de catre clienti.

Pot schimba un produs sau o masura cu altul / alta?

Din motive operationale, nu putem schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa plasati o noua comanda.

Va recomandam sa accesati tabelul de masuri pentru o evaluare corecta a produsului comandat.

PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN TRANSFER BANCAR IN CONTUL INDICAT DE DUMNEAVOASTRA IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITATA INTEGRAL PRIN PLATA ON-LINE SAU LA LIVRARE.

Modificare cerere de retur

Nu se pot efectua modificari asupra cererii de retur. In cazul in care doriti sa adaugati / stergeti un produs, va trebui sa anulati cererea initiala de retur si sa plasati una noua care sa contina si modificarile dorite.

Transportul returului. Costuri

Beneficiati de tarifele SuperHainute pentru transportul retururilor. Costul de transport pentru orice produs trimis prin intermediul serviciilor de curierat partenere este de 15 RON si este suportat integral de comparator prin scaderea acestuia din contravaloarea produselor returnate.

Am uitat sa pun un produs in colet. Cum procedez?

Costul de transport pentru orice produs trimis ulterior, care se incadreaza in termenul de retur, va fi suportat de catre dumneavoastra si este de 15 RON.
Costul pentru transportul acestuia catre sediul SuperHainute va fi scazut din contravaloarea produselor returnate.

Expedierea coletului de retur

In urma completarii formularului de retur nu trebuie decat sa asteptati ca firma de curierat sa vina la dumneavoastra si sa ridice coletul.
1. Ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti folosi ambalajul trimis de noi)
2. Mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului. Retururile se pot face doar prin intermediul firmelor de curierat partenere.

Modalitati de primire a banilor


1. Transfer bancar in contul tau
Va vom returna contravaloarea produselor returnate, minus costurile transferului, care vor fi suportate de catre dumneavoastra.
ACEASTA ESTE CEA MAI SIMPLA SI RAPIDA MODALITATE DE RECUPERARE A CONTRAVALORII PRODUSELOR RETURNATE.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a efectuat comanda!).
Putem realiza transferul si in contul dumneavoastra de card. (Nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia).

Contact

Ne puteti contacta la adresele:

vanzari@SuperHainute.ro
info@SuperHainute.ro 

Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:

- comenzi livrate incomplet sau incorect
- livrari intarziate
- produse deteriorate (coletele ce prezinta deteriorari trebuie anuntate in maxim 24 de ore)

Promotii si concursuri

Discounturi

In perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZA. Se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare.
Noi suntem cei care stabilim regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica numai comenzilor care sunt inregistrate in intervalul de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

Va multumim ca ati ales www.SuperHainute.ro!


Contactati-ne!

Telefon:0734.933.730

info@superhainute.ro

Produse noi

  • Salopeta Plusata Fete Ursuleti
  • Salopeta Plusata baieti Ursuleti
Salopeta Plusata Fete Ursuleti
Set Salopeta fara maneci plusata bebelusi fetite si bluza plusata fetite...
Citește mai mult
Salopeta Plusata baieti Ursuleti
Set Salopeta fara maneci plusata bebelusi baieti si bluza plusata baieti...
Citește mai mult
Salopeta jeansi Fete Teddy
Salopeta blugi fete din denim de calitate, ieftina, produsa pentru un...
Citește mai mult
Costum de ski Fete Red
Costum de iarna pentru fete din doua piese, geaca de ski fete si...
Citește mai mult
Costum de ski baieti Navy
Costum de iarna pentru baieti din doua piese, geaca de ski baieti si...
Citește mai mult
Geaca Fete Toamna Adams
Jacheta de fas capusita, pentru primavara sau toamna Adams. Geaca de fas...
Citește mai mult
Set Caciulita si Manusi Fete Mothercare
Set caciulita si manusi tricotate cu paiete discrete, caciula cu urechi...
Citește mai mult
Salopeta plusata Fete Pink Birdies
Salopeta plusata bebelusi fetite realizata din material plin,...
Citește mai mult
Salopeta plusata baieti Blue Birdies
Salopeta plusata bebelusi baieti realizata din material plin,...
Citește mai mult
Salopeta Raiat Baieti Albastru
Pantaloni din raiat tip salopeta pentru baieti, nasturi laterali in...
Citește mai mult
Salopeta Raiat Fete Roz
Pantaloni din raiat tip salopeta pentru fete, nasturi laterali in talie,...
Citește mai mult
Chiloti fete Paw Patrol set de 3 buc.
Set chiloti fete cu imprimeu personaje Paw Patrol Everest, Skye si...
Citește mai mult
Set Colanti fetite Bebelusi
Set 2 perechi colanti pentru fete roz si albastru, cu tiv cu volanase....
Citește mai mult
Pulover Cardigan albastru fete scoala Next
Pulover tip cardigan pentru fete rever in V, inchidere cu nasturi...
Citește mai mult
Jacheta Baieti Kaki Military Adams
Jacheta primavara-toamna denim pentru baieti tip military, hanorac fals,...
Citește mai mult
Rochie tip Sarafan Fetite Velur Raiat
Rochita fetita tip sarafan din raiat, crioala midi, bretele reglabile,...
Citește mai mult
Salopeta Combinezon Zapada copii Blue
Salopeta fas pentru baieti si fete, combinezon zapada pentru copii....
Citește mai mult
Chiloti Fete Hello Kitty C&A
Chilotei fete cu imprimeu Hello Kitty Culoare: alb, alb, roz, roz pal...
Citește mai mult
Sosete baieti Cotton Rich polo RG
Set 3 perechi sosete pentru baieti Cotton Rich fabricat din bumbac fin...
Citește mai mult
Sosete baieti Cotton Rich polo BO
Set 3 perechi sosete pentru baieti Cotton Rich fabricat din bumbac fin...
Citește mai mult

» Toate produsele noi